• Årsplan 2024

06.03.2024 15.58
  • Tema: fisk og andre skatter fra havet

Mandag denne uka fikk Kjølen, Rautind og Hollenderen (småbarnsavdelingene) førstehåndserfaring med fisk og andre skatter fra havet. Vi er heldig som har ei mangfoldig foreldregruppe, så her er det en pappa som er fisker som har samlet skatter til oss og tatt med til barnehagen.

21.02.2024 11.56
  • Bål og pinnebrød i fjæra for ettåringene

På Kjølen har vi en student sammen med oss. Benedikte går tredje året på barnehagelærerutdanninga ved Universitetet i Tromsø. Hun har praksis i fordypningsemnet «fysisk aktivitet og kosthold». I den forbindelse har fire av ettåringene vært i fjæra i dag og lekt, fyrt bål og spist pinnebrød. Nam nam!

08.11.2023 12.56
  • Årets potetavling

Det er gøy å sette potet! Men det som er enda mer gøy er når høsten kommer og vi sjekker hvor mange nye poteter det er blitt. Det er magi!

27.09.2023 12.53
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Tusseladden på YouTube

Nå finner du Tusseladden på YouTube. Der kan du blant annet se den nye reklamefilmen barnehagen har laget.

Laster..